Friday, November 07, 2008

My art journal kurs, forsiden

Ja, da fikk jeg det jammen meg til. Har pludret med denne boka siden jeg fant ut av hvordan jeg kom inn på kurset. Følte meg skikkelig blond der etter å ha bestilt og frantisk prøvde å finne utav hva neste skritt var. Sånn er det når man er ny på en nettside *blond*

Anyhwo. Jeg får vel vise hva jeg har laget da. Har jo også laget denne trekkspillboken som alle sidene skal være i, men den er ikke så spennede så gidder ikke legge ut bilder- dere vil se den til slutt uansett vil jeg tro.



Tenkte å lage en dagbok om det å miste seg selv. Tror mange føler det når de blir voksne og starter med et liv hvor en må ta ansvar for alt, fremfor det å bli servert middag uten å tenke på hvordan strømen til lys og varme bli betalt.

No comments: