Wednesday, December 10, 2008

Snart jul

Ja jammen meg er det ikke snart jul. Jeg har hatt en FANTASTISK helg i Oslo denne helga, shoppa hele lørdagen- perfekt. Har kommet så godt i gang med shoppingen at i går raidet jeg leketøysbutikken for 2600,- og fikk nesten unna alle julegavene, men ser at jeg må en tur til, men det gjør ikke noe, for leketøysforetninger liker vi.



I Oslo storkoste vi oss, mye god mat, walterssjokolade og rød vin :D Hadde også en super god enkel tapas på lørdagene, for ikke å glemme en himmelsk pinnekjøtt på fredagen. Ble også veldig inspirert av Anna sitt flotte vognteppe og løsning på vognvarmen. Var nemelig å så på vognpose i går, men det ble litt for dyrt for lommeboka like før jul. Så jeg har heller tatt et IKEA ullteppe og skåret hull til selen, det tror jeg blir super godt. Og så har jeg nå begynt på et strikke teppe allâ Anna. Takk for inspirasjonen!


Her ser dere teppet så langt, syns jeg har væt effektiv med tanken på at jeg begynte i dag. Trenger foresten mer garn, optimistisk som jeg er kjøpte jeg kun 2 av hver farge, har nå på første rekka brukt opp 1 av hver farge, så om det ikke skal bli et supersmal teppe med to striper, så må jeg ut å kjøpe mer. Pytt sann, er så flink til å shoppe nå atte *fnis*

3 comments:

Emily said...

åh den tapasen så deeeilig ut, nå ble jeg fristet!! Hehe. Kommer ikke over hvor skjønne barna dine er på det bildet til venstre! herlige unger altså<3

Annapanna said...

Takk for en flott helg ja! Så moro at du hermer etter vognteppet mitt(Sondre sitt ja...) :-)

Tonje said...

For et flott teppe du har begynt på:-) Tapas er så godt! Håper dere koser dere i adventstida:-)