Sunday, September 21, 2008

Slapp blogger

Jada, vet det er lenge siden jeg har blogget nå, men har fått ny pc, og ny hverdag som travel student og tobarnsmamma. Siden jeg har ny pc og slikt, har jeg ikke helt kommet inn i hvordan jeg legger over bilder og slikt, liker jo så godt å dele bilder og hverdagen, men det kommer.

Jeg har da blitt student, fryktelig travelt, men fryktelig spennede, drømmen og håpet er at jeg til sommeren er autorisert rengskapsfører, det skal bli herlig. Så nå har Vilde begynt 3 dager i bhg. sånn at jeg kan få lest litt, veldig godt med en strukturert hverdag igjen- så de 3 første dagene i uken går med på å lese, lese, lese. De to andre dagene er mammakos og ærener som trengs.

Om 2 uker så er det jobb igjen, ikke fult, men travelt nok. Da er det pappa som skal ta seg av hus og hjem og unger, har hvertfall jeg planlagt, realiteten fr vi se hva er, men uansett trenger jeg da masse hjelp for å fullføre studiene og jobbe samtidig, strengt tatt har jeg da 150% stilling, 100% som student og 50% på jobb + at jeg jo alltid vil være mamma og litt husmor.

Så det var en liten oppdatering, håper jeg får litt mer tid til å oppdatere. Vet at det er familie rundt i verden som følger litt med her inne, og det er utrolig koselig.

No comments: