Monday, August 18, 2008

Scrappekurs igjen.

Da prøver jeg meg igjen jeg, vil vise litt hvordan jeg jobber. Blir ikke helt rett dette da jeg hadde litt scrappesperre under hele sceansen, så ble liksom ikke helt som det pleide, men, men.

Først bildet av en veldig rotet pult, sånn kan vi ikke jobbe. For meg hjelper det hvertfall av og til å rydde litt plass dersom jeg er litt i sperra:


Da er pulten ryddet og jeg er klar for scrapping:


Her er det å finne de rette bildene for dagen LO:


Så må vi ha litt inspirasjon, disse blomstene fikk jeg nettopp i en pakke fra ebay, nydelige:


Med det rette blomstene for hånd må vi finne passende papir og kartong og slikt:


Kutter bildene til, da vet jeg hva jeg har å jobbe med:


Flytte litt rundt på hvordan jeg vil ha det, og finner til slutt et oppsett.



På med detaljer og blomstene, har også svertet kantene med stempelpute og tegnet hvite linje rundt bildene:


Det ferdige resultat, med overskrift og en liten stempeldetalje.

2 comments:

Gladie said...

Søt side du fikk laga til tross for "sperre" :)

ConZept -1 said...

Tror "Mannen i huset" må dra på tur med klassen sin litt oftere.... Neida. bare tuller.. Men det blir nok frem med vadderen når jeg kommer hjem. he he..

Hilsen
"mannen i huset"