Sunday, November 30, 2008

Tagget

Har blitt tagget og utfordret nå av 3 blogger, men har lusket meg unna i stillhet. Men ikke nå lenger, jeg får vel svare på tiltalen. Uansett, slå sammen alle tre, selv om kanskje utfordringene ikke var helt like. Velger å gå for å skrive 6 sannheter om meg selv, og tagge 5 stk. til å gjøre det samme. Regelen da er som følger:

1. Skriv 6 sannheter om deg selv, intressante eller uintressante
2. Tag 5 andre til å gjøre det samme
3. Link til de som har tagget deg.

Så mine taggere har hvert Anna,Nina og Lise Mariann

1. Jeg har hoppet tandem fallskjerm- dritgøy
2. Jeg elsket å lage kongle dyr og bondegård i skogen av grener og mose da jeg var liten
3. Elsket å klatre i tre, nå har jeg fått snev av høydeskrekk som følge av at jeg har blitt "voksen"
4. Har kun hatt en sjærest, og han har jeg enda :D
5. ELKSER SJOKOLADE, tror nesten ikke det fins en sjokolade jeg ikke spiser (bortsett fra Hersys bar fra USA *blæ*)
6. Jeg elsker å reise, og håper på å få sett deler av hele verden iløpet av livet

Så, da var det gjort, og jeg velger mine offre: Oddbjørg, Anne, mine vakre, Siw og Beate

2 comments:

annes paperfun said...

He..he ... offre ja...det var et godt ord for denne taggingen :o)
Skal se om jeg får gjort noe med den en dag overskuddet til å skrive er der...Ha en fortsatt fin adventskveld.
Klem fra Anne

Siw said...

Tagget meg å ja *hehe*
Skal ta det etter barna er lagt, eller i morgen ;)

Klem...