Wednesday, October 11, 2006

Båten Anna!

Det er nok ikke sånn det skrives altså, for de synger jo ikke om en båt, men en boot, elelr hva i poker det er. Uansett så tror jeg at det er den verste sangen jeg har hørt i manns minne. Den er bare helt sykt grusom. Og i dag hørte jeg på radioen at den lå på 3 plass eller noe sånt på VG lista, ikke det at VG- lista er noe sånn kvalitetstempel for god musikk altså, men den er vel en indikasjon på hva folk der ute i Norges land kjøper. Og hvem i hule kjøper den dritt sangen, kan jo mekke bedre musikk på PC'en selv jo. Blir helt oppgitt. Var jo faktisk så ille at det var mer behagelig å slå over på snuppas Kardemomeby CD, som jeg har hørt tusen ganger før, "hvor er buksa mi, hvor er sokken min, hvor er....."

Nei, jammen meg var det ikke godt å få ut det. Får se hva som irritere meg på vei hjem fra jobb i morgen, så skal jeg dele det også med dere

2 comments:

Annapanna said...

Helt enig med deg!
Makan til misbruk av et pent navn
:-(

Siv Karin said...

JEg vet hva sangen referer til, men ike hvordan det skrives *flau*

Jeg hører stort sett alltid på radioen på vei til jobb, det er fordi snuppa okkuperer CD- spilleren med sin CD- Kardemome by, og siden jeg ikke gidder dille med CD'en en eller to ganger til dagen- altså byttet etter/ før levering/ henting i barnehagen, så blir det heller en kjapp switch over til radioen.