Thursday, July 13, 2006

Hva skulle du ønske at DU kunne

Det er en ting jeg mange ganger har tenkt på at jeg skulle ønske jeg kunne. Og dette var da særlig noe jeg tenkte på i min korpsspeler periode. Jeg skulle ønske at jeg kunne blåse ut av munnen samtidig som jeg trakk luft inn gjennom nesen. Dette er tydeligvis noe abouriginiene (eller hvordan i hule det skrives- les: innfødte i Australia) kan. De bruker de når de spille dijaido (ennå et vanskelig ord gitt, håper dere vet hva jeg mener).

Ellers så tenkte jeg buktaling kunne hvert moro, som om jeg ikke snakker hull i hode på folk nå, tenk på det potensilaet dersom jeg kunne snakke dobbelt.

Til slutt vil jeg si at jeg har en fryktelig fredagsfølelse, men det er desverre bare torsdag. Men når alramen på mobilen ringer i morgen skal jeg slå den helt av, for da skal den ikke ringe på 9 dager- da er det FERIE :D

2 comments:

idapida said...

det skrives: Digeridoo, jeg kjenner en som kan spille det. er helt utrolig kult å høre på. :D

nå lurer jeg bare på hva etternavnet og telefonnummeret til Digeridoo-mannen er :P

Siv Karin said...

Jeg kan også spille, men ikke så lenge av gangen. Vi har en slik digeridoo som vi kjøpte på Roskilde. Men nå for ikke så lenge siden slo den sprekker, så den virker ikke lenger :(