Wednesday, December 28, 2005

Maltraksjon

Ja i dag klarte jeg virkelig å maltraketere meg slev ved å nesten kutte av biter av fignertuppen. Håper den gror på igjen, for om biten er liten, så er jeg ennå glad i den.

Sendte i dag ut to hasta søknader fra jobb, den ene jobben fant jeg i dag og den gikk ut i dag, men den vil jeg så gjenre ha. Men sjangsene er nok minnimale, men så har jeg hvertfall søkt. Trives i jobben jeg har, men tror ikke jeg får fortsette, er flere før meg av vikarene som har større rett på fast jobb. Håper bare ikke jeg forbli vikar i all evighet

Til neste år bli r det alvorlig slanking, null godteri, chips og sjokolade, og siden jeg har bestemt meg for det nå, så koser jeg meg den lille stunda jeg har

Vel, nå ble det vanskelig nok å skrive uten langemann, så da takker jeg for meg for denne gang ;)

No comments: