Saturday, March 07, 2009

Vår!

Ja, jeg vet det er bare mars, og frost og snø kan ennå komme, men jeg kjenner alikevel våren på meg. Hører fugle kvitter om morningen, blomstrene begynner å spire i hagen og det blir lysere for hver dag. Vi var ute på tur her om dagen, jeg og jentene. Vilde ville helst bare gå hun, men syns hun er litt liten til å gå hele veien ned og opp fra butikken, klarte til slutt å tvinge henne oppi vogna. Tok bilde med Iphonene, ikke verdens beste bilde, må lære meg å ta med kamera

3 comments:

Annapanna said...

Her snør det fortsatt.....

Åshild said...

Ikke mye tegn til vår her heller... jaja... det betyr bare at jeg kan kose meg med AJ-jobbing inne med GOD samvittighet :)

Og - så moro at du vil prøve deg på art journaling! Når det gjelder valg av bok, så finner du kanskje noen tips her: http://kreativdagbok.blogspot.com/2009/01/begynnerguide-guide-for-beginners.html

Jeg liker aller best å bruke loppis-bøker. Da kan jeg grise så mye jeg vil - uten å tenke på at boka var dyr...! Jeg limer som regel sammen to og to ark, for å få dem litt mer holdbare, og så er det bare å kline & klæsje i vei :)

Gleder meg til å se om resepten virker på deg også :)

Ha en fin-fin helg, Siv!

Åshild

Åshild said...

Hmmm... her er direktelink:

Nybegynnerguide