Monday, October 09, 2006

Jeg vil tegne

Sitter her, inspirasjon på øret og blyanten i handa. Et blankt ark i blokka foran meg, men ingen ideer. Jeg vil tegne igjen. Ikke drukkne i alt annet, alt "komersielt". Alt det som alle andre gjør og snakker om. Trenger tid for meg selv, bare meg og mitt og det jeg gjør. Trenger å føle at jeg kan noe, noe mer, noe viktig. Blyanten er forøvrig dårlig og gir meg lite muligheter, blir bare skisser med den. Må finne frem det skikkelige utstyret. Tråle google.com, se om jeg kan finne noe å bryne meg på. Må komme i gang igjen. Nå setter høsten og vinteren inn. Jeg blir tankefull. Vil trekke meg litt tilbake, samtidig som jeg vil gi meg selv til mine nærmeste, og de som står mitt hjerte nærmest. Vår herlig fantastiske snuppe, og min tålmodige gode mann. Er i godt humør i dag, inspirerende humør, må bare finne en måte å utragerede på

No comments: